Доставка та повернення
Доставка в межах України
По Україні доставка здійснюється “Новою Поштою” або “Укрпоштою”, на відділення чи кур’єром за вказаною при замовленні адресою. Вартість згідно з тарифами обраної Вами служби доставки.
В Києві можливий самовивіз з магазину CTRL, за адресою Голосіївський пр. 86\1.
Експрес доставка. В межах Києва у робочий час сплачене замовлення ми можемо відправити на таксі. Даний вид доставки здійснюється за кошти покупця.
При безкоштовній доставці, додаткові послуги поштових операторів, а саме переадресація, зворотня доставка коштів, сплачуються за рахунок замовника:
- - “Нова пошта” - 20грн.+2% від суми переказу
- - “Укрпошта” - 1% від суми переказу
Увага! Якщо ви замовили доставку з послугою “накладеного платежу” у відділення “Нової пошти”, посилку потрібно забрати протягом п‘яти днів. Якщо посилка не була отримана протягом вказаного періоду, вона буде переадресована відправнику.
При доставці в поштомат, якщо посилку не забрати протягом трьох днів, Нова Пошта перемістить її до найближчого відділленна.
Якщо під час комплектації вашого замовлення буде виявлено відсутність товару, який Ви замовили, наш оператор зв'яжеться з Вами для узгодження наступних кроків, навіть якщо Ви просили не телефонувати.
Міжнародна доставка
Доставки за межі України здійснюється через Міжнародну Авіапошту (Укрпошта) або через Nova Poshta Global. Строк доставки від 3 до 21 днів, в залежності від способу доставки та країни призначення. Вартість залежить від ваги посилки та способу доставки. При обробці замовлення вартість доставки буде розрахована та відправлена замовнику.
Міжнародна доставка здійснюється із повною передоплатою за замовлння та доставку, оскільки за міжнародну доставку можно сплатити лише при відправці.
Оплата можлива через такі системи міжнародних грошових переказів: WesternUnion, MoneyGram, Payoneer, Wise, PayPal, Binance.
Якщо посилка через Міжнародну Авіапошту була загублена, ми можемо подати її в розшук, якщо сплинув місяць з дати відправлення, а посилка не надійшла адресату.
Кошти за загублену посилку будуть повернуті Вам відразу як:
- - поштовий оператор в ході розшуку підтвердить втрату посилки і компенсує її вартість, або
- - посилку буде знайдено і повернуто за місцем відправки. У день отримання посилки ми зробимо повернення коштів за замовлення або відправимо посилку повторно, узгодивши подальші дії із замовником
При отриманні посилки, країна отримувача може утримати митний збір, згідно з митним законодавством цієї країни.
Повернення та обмін
Повернення у CTRL = повернення без зайвих запитань.
У разі, якщо продукція що була куплена чи доставлена не підходить по розміру або з будь-якої іншої причини, покупець має право повернути її чи обміняти на аналогічний товар протягом 14 днів.
Пересилка в разі обміну / повернення здійснюється за кошти покупця. Якщо виявлено виробничий брак, пересилка здійснюється за наш рахунок.
Повернення коштів відбувається одразу після отримання товару, на Ваш картковий рахунок.
Товар, придбаний в магазині CTRL, або у магазинах партнерів (у “Всі Свої” і т.д.) можна повернути лише у той же магазин, де Вам видали чек.
Згідно чинного законодавства, деякі вироби що не підлягають поверненню, а саме:
- шапки, кепки, рукавиці, носки;
- товари з ознаками вжитку, забруднені косметикою, шерстю тварин, випрані речі, тощо;